Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stará kára

23. 8. 2012 10:31
Píšete "běžné", "běžně"

Co si po tímto pojmem mám představit? Dělá to 1 % zákazníků (a vám se to uraženě vrylo do mozku), 10 % zákazníků, zhruba polovina či to děláme téměř všichni?

  Moc by mě zajímalo, co je ve vašem pojetí běžně.

  PS: Proč děláte profesi, která vás tak se..  (štve)??

0 0
možnosti

ctvrta.sudicka

23. 8. 2012 22:44
Re: Píšete

Strávila jsem 7 let v pražských obchodních centrech a tipla bych to tak na 25 procent:) Jenže to je v případě 500 nakupujících denně pěkná řádka lidí a když si k tomu přičtete fakt, že děláte spoustu přesčasů tak je to....zajímavé v oblasti sebezkušenosti:)))))

0 0
možnosti

petrph

23. 8. 2012 7:57
zase na druhou stranu,

Viděl jste snad někde v obchodě, že by si prodejce vážil natolik slušného a kvalitního zákazníka natolik že by mu dal - jen a právě za tu slušnost třeba slevu?Není to náhodou naopak, třeba u mobilních operátorů že mu tu slevu dají až začne být sprostej a neodbytnej a začně vyhrožovat že půjde jinam?:-)

1 0
možnosti

škovras

23. 8. 2012 8:03
Re: zase na druhou stranu,

Tak to se mýlíte ! Slušnému zákazníku dám slevu aniž si o ni řekne. Méně slušnému ji nedám, ani když smlouvá. Klidně ho nechám odejít.

0 0
možnosti

Blábolivý Brod

23. 8. 2012 7:45
Kdyby lidi nělpěli na pořekadlech typu Náš zákazník...

a radši se řídili heslem krále Miroslava "Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj" na obou stranách pultu, bylo by líp ;-) Občas jsme jak posedlí ďáblem. Slogan o zákazníku-pánovi berou někteří stejně doslovně, jako absolutní přednost na přechodech pro chodce. Z toho pak máme důchodce skákající nám pod kola a zákazníky, co nás peskují jako lokaje... A v obojím případě to může skončit tragicky! :-P;-D

0 0
možnosti

škovras

23. 8. 2012 7:21
Svatá pravda

Víc jak 12 let mám obchod. O příhodách se zákazníky bych mohl napsat knihu povídek. Počínaje tím, že velká většina vejde do krámu bez pozdravu (stejně tak jejich potomci - není se čemu divit, chovají se jako jejich rodiče), někteří i "napružení", kteří si hodlají "zchladit žáhu". To poznám už od dveří. Stejně tak je běžné, že si koupí přístroj v Datartu a k nám si přijdou pro radu jak s ním zacházet - přečíst si návod je zřejmě nad jejich síly. Žádostí o informace je někdy tolik, že zcela nahlas pronesu "se musím podívat, co mám na krámě napsáno, no rady a porady tam rozhodně není". Dalším nešvarem je "já se chci jenom zeptat"  nebo strkání vybraného zboží až pod nos "já chci jenom tohle", samozřejmě v průběhu toho, kdy obsluhuji jiného zákazníka. Vyžadování služby, která je jinde zpoplatněna, je naprosto běžnou záležitostí. Často chtějí rezervovat zboží, pro které si stejně nepřijdou. Někdy je toho na jeden den až moc. Ovšem jsou i slušní zákazníci, kteří služby ocení a vracejí se.

0 0
možnosti

mountbiker

23. 8. 2012 7:10
Já karmuji

někteří zákazníci jsou opravdu neskutečně protivní ....

0 0
možnosti

bigblackman

23. 8. 2012 7:01
spropitné???

jsme někde v turecku, nebo egyptě že prodávající vyžaduje spropitné?

pokud jdu nakupovat, ať je to do obchodu, nebo do hospody, nechám spropitné jen když jsem s obsluhou stoprocentně spokojen. nevím co je to za blbý názor, že by měli zákazníci dávat spropitné? proč? komu? za co?

za to že je prodavač, nebo obsluha ve svem zaměstnání? a kdo dá spropitné třeba řidiči kamionu, nebo hasiči..?

tak si spropitné zakalkulujte do prodejní ceny a nemusíte řešit takový strašný problém. a myslím si že pokud toto někdo napíše a zastává takový názor, není dobrý prodavač a nedělá tu službu pro zákazníka, ale jen a zrovna pro ty love...

0 0
možnosti

škovras

23. 8. 2012 8:01
Re: spropitné???

Zřejmě jste si nepřečetl článek pozorně, autor píše o dýšku  "za pomoc nad běžný rámec". Jinak s Vámi souhlasím. Zrovna včera mi jedna stará paní chtěla nechat dýško 11,-Kč (ano, za služby "nad rámec"). Nemohl jsem to vzít. Nepovažuji za slušné vzít si peníze od starého člověka, který možná počítá každou korunu.

0 0
možnosti

Hellmoon

23. 8. 2012 6:30
bez přineseného zboží

jé to jsem já:-) no přece nebudu rozebírat celou skříň, když tam chyběl jen malý umělohmotný xxx

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1035x
Jsem jen hloupý zahradník.

Seznam rubrik